| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
14-10-2007 19:33 |
Post subject: Video: Viikko gal circlen seurassa!
|
|
Sefie Shogun
|
Löysin internetin syvyyksistä kohtalaisen tuoreen videopätkän eräästä japanilaisesta TV-ohjelmasta. Kyseinen pätkä on tehty luontodokumentin tyyliin, ja se kertoo siitä kuinka eräs japanilainen koomikko (Banana Man Himura) joutuu viettämään viikon inhoamiensa gyarujen seurassa. Gyaru eli gal on siis japanilainen nuorisokulttuuri, jonka jäsenet keskittyvät elämään nyt eikä sitten, ja useimmiten heidät tunnistaa tummasta rusketuksesta, iiisoista meikeistä ja vaalennetusta tukasta. Niin, ja he tanssivat paraparaa. xD
Anyways, jos teillä on hetki ylimääräistä aikaa niin vilkaiskaa toki miten Chara-Sen niminen gal circle valmistautuu Campus Summittia varten. Mukana näkyy myös Sen, joka esiintyy Campus Summit 2005, 2006 ja 2007:lla!!
Biisit joita Chara-Sen esittää kilpailuissa ovat Chocolate / Soul Control sekä Atsuku Atsuku Atsuku Koi / Ichidai.
http://oniazuma.wordpress.com/2007/10/14/himura2/
Edit: orz orz orz
Tarkemmin kun muistilaatikoitani aloin kaivelemaan niin ovathan myös Eripon (Chara-Senin johtaja) sekä Totty (se perfektionisti) Campus Summit 2007:lla! Kaikki tanssii yhdessä Kiss Kiss ~Koishita Ano Natsu~-biisin.
|
|
23-10-2007 15:28 |
Post subject:
|
|
rasti_muro Newbie
|
| Mielenkiintoista, pitää katsoa tuo kunhan on aikaa. |
|
17-12-2007 18:15 |
Post subject:
|
|
rasti_muro Newbie
|
Katsoin tosiaan pätkän ajat sitten, mutta jaksoin vasta nyt vääntäytyä kirjoittamaan.
Japanin telkku se jaksaa aina ihmetyttää, mutta se on nyt sivuseikka xD
Oli tosiaan ihan sivistävä katselukokemus, olin kuvitellut että gyarut olisivat hieman... elitistisempiä. Ehkä olen selannut liikaa niitä hime-lehtiä. Mutta ainakin Chara-senin porukat videolla vaan makailivat kadunkulmissa ja mäkkäreissä
Oli myös hauskaa päästä näkemään vähän Campus Summittia "kulissien takaa". |
|
26-12-2007 16:08 |
Post subject:
|
|
Juska Moderator
|
| Itse ihan oikeasti liikutuin (taas) kyyneliin. |
|
|