Back Home
Forums Gallery Blogs Calendar Articles Kumppanit
Search  Rules & FAQ  Memberlist  Usergroups  Register  Log in to check your private messagesLog in to check your private messages  Log inLog in
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.
Tokyo.fi Forum Index -> Parapara -> Parapara-tapaturmat
Page 1 of 1
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Post 25-09-2007 15:03
Reply with quote    Post subject: Parapara-tapaturmat
rasti_muro
Newbie

Kerro huimimmat ja vähemmän huimat parapara-loukkaantumisesi! Oletko esimerkiksi pudotellut arvoesineitä tai raapinut itsesi verille?

Itselleni ei juuri ole sattunut tapaturmia, mitä nyt pari kertaa olen lyönyt käteni ovenpieleen...
Post 25-09-2007 16:11
Reply with quote    Post subject:
Joonas
Site Admin

varokkaa kattokruunuja Wink
Post 27-09-2007 19:12
Marggis
Ronin

Mitä Maria on tuhonnut paraparaa tanssiessaan:

Huitonut omaa kattolamppuaan (paraparan takia minun piti hankkia tosiaan uusi kattolammpu).

Raapinut säännöllisesti kasvojaan ja käsiään. Minulla on kasvoissani ja käsivarsissani, sekä kämmenselissäni arpia tanssimisen seurauksena. x) Uusin on nenänvarressa Car Show-esityksen harjoittelun seurauksena.

Olen myös huitonut orkideani lattialle.

Kädet ovat hakanneet portaan kaidetta suhteellisen hanakasti.

Myös muiden ihmisten huitominen tanssiessa ei ole minulle mitenkään vierasta.
Post 28-09-2007 19:27
rasti_muro
Newbie

Kerta se on ensimmäinenkin... tänään viilsin nenäni auki.
Post 08-10-2007 16:51
Sefie
Shogun

Hrmmmm, hrmmm! Mitäköhän olisin itseäni telonut... Jos paraparaan silmälasit päässä, ne löytyy aika usein lattialta tai seinästä. -_-; Ainakin vaikeammissa tansseissa. x)

Nykyisessä asunnossani huidon seinää joo aika usein, edellisessä huidoin kirjahyllyä kun se oli siinä lähellä. Peilisermini on myös aika vaarallisessa paikassa nykyään, varsinkin jos on eteen-taakse-liikettä paljon.

Eniten kyllä telon sormiani mäiskimällä niitä tietokonetuolin korkeaan selkänojaan, kun innostuksissani huidon menemään ilman että katson missä mikäkin tavara on. xD On minulle siitä kerran jäänyt mustelmakin, mutta veikkaan että meistä kyllä Maria teloo itseään eniten. x)
Post 21-10-2007 11:37
Marggis
Ronin

Roger that. xD Meillä on ehkä olllut kaksi esitystä, joiden seurauksena minulla EI olisi ollut mitään uusia naarmuja missään.
Post 23-04-2008 17:40
Sefie
Shogun

Nyt kieltämättä toivon että olisin animehahmo D: Harjoitellessani "Midnight Love"-biisiä onnistun nimittäin lähes joka kerta repimään nenääni irti... D: Ja vaikka olisi lasit päässä, en niitä hipaise lainkaan, pelkästään nenää! Se vaatii jo taitoa!! x)
Post 07-05-2008 15:17
Sefie
Shogun

Henkilökohtaisesti en muista milloin olisin viimeeksi treenatessa heittänyt lasit silmiltä, mutta nyt se taas tapahtui kun tuli ns. Oikeasti Vaikeita euroja eteen pitkästä aikaa. x) Circleläiset, valmistautukaa intensiiviseen lauantaipäivään kun Sehvi opettaa ihan liekeissä Just the Way to Loven ja Haihaihain silmäkulmat mustana... x)
Post 19-05-2008 13:55
Sefie
Shogun

Hahaa, nyt täytyykin kertoa tämä kun vasta viikonloppuna kuulin. xD Eli eräs nimetön parapara-harrastaja kertoi joskus aiemmin olleensa niin parapara-huumassa että tanssittuaan ensin käsivartensa kipeäksi (loltechpara? x3), kyseinen paraparaaja otti särkylääkkeitä päälle ja jatkoi tanssimista - koska oli ihan pakko!!! lololol! Oli ymmärtääkseni muutaman päivän aika raato sen jälkeen. x)

Älkää kokeilko tätä kotona. Sehvi ei suosittele. x)
Post 19-05-2008 16:01
Kurisuchan
Newbie

Sefie wrote:
Hahaa, nyt täytyykin kertoa tämä kun vasta viikonloppuna kuulin. xD Eli eräs nimetön parapara-harrastaja kertoi joskus aiemmin olleensa niin parapara-huumassa että tanssittuaan ensin käsivartensa kipeäksi (loltechpara? x3), kyseinen paraparaaja otti särkylääkkeitä päälle ja jatkoi tanssimista - koska oli ihan pakko!!! lololol! Oli ymmärtääkseni muutaman päivän aika raato sen jälkeen. x)

Älkää kokeilko tätä kotona. Sehvi ei suosittele. x)

Nimetön parapara-harrastaja astuu julkisuuteen Smile/

Joo siis tuo oli yksi typerimmistä teoistani elämäni aikana. Lihakseni kipeytyivät treenatessa ja ajattelin napata särkylääkettä, että voisin jatkaa pidempään. Rangaistuksena noin joka toinen lihas oli u-s-k-o-m-a-t-t-o-m-a-n kipeänä seuraavien päivien aikana.

(Toistaiseksi) viimeinen paha tapaturma sattui Cuerpoa tanssiessa. Helsingissä (ja nykyisin myös Turussa) vessanveto-nimisenä tunnetun liikkeen aikana onnistuin lyömään sormeni melko lujaa pöytää vasten. Tämän ansiosta sormeni olivat vuorokauden ajan hellänä.

つづく Smile
Post 20-05-2008 17:14
Corvus
Ronin

Kurisuchan wrote:
Joo siis tuo oli yksi typerimmistä teoistani elämäni aikana.

Oliko se tästä seurausta, että tanssit jossain circlessä vain toisella kädellä? Kunnes tuli techapran vuoro, jolloin oli ihan pakko käyttää molempia käsiä. Ja sitten itkettiinkin taas koko loppuviikko, kuinka kipeät kädet on.

No, ainakin mulla oli hauskaa. "I told you so..." Wink
Post 22-05-2008 16:04
Kurisuchan
Newbie

Corvus wrote:
Kurisuchan wrote:
Joo siis tuo oli yksi typerimmistä teoistani elämäni aikana.

Oliko se tästä seurausta, että tanssit jossain circlessä vain toisella kädellä? Kunnes tuli techapran vuoro, jolloin oli ihan pakko käyttää molempia käsiä. Ja sitten itkettiinkin taas koko loppuviikko, kuinka kipeät kädet on.

No, ainakin mulla oli hauskaa. "I told you so..." Wink

Tämä särkylääkejuttu oli techparaa aloitellessani ja kappaleena oli Esto Es La Vida. Muistelemasi juttu on myöhemmin, jolloin treenasin Set Me Free'tä. Siinä heilutetaan oikeaa kättä enemmän. Oli tosiaan aika vinhaa tanssia seuraavana päivänä paraparaa käyttämättä oikeaa kättä. Alun sekoilujen jälkeen se alkoi jopa sujua. Niin ja päivän toisena ollutta kappaletta (techparaa) ei voinut tanssia yhdellä kädellä. Se olisi techparan julmaa loukkaamista.

Star Star Star Star Star Star <- kiputähtiä
Star Star Star Star Star
Post 23-05-2008 11:36
UFOPOLI
Ronin

Kurisuchan wrote:
vessanveto-nimisenä tunnetun liikkeen aikana

Vessanveto on kyllä yksi parhaista liikkeennimistä ikinä Heart Hyviä ovat toki myös verhojen esitteleminen sekä rikkinäinen strutsi.
Post 25-05-2008 14:35
Yume
Newbie

Menen nyt ehkä aiheesta ohi, mutta mitäs pienistä. Onko Cuerpossa muka vessanveto? :O (ai mikä pilkunviilaus?)

Omia kokemuksia noissa tapaturmissa taasen: olen (mm.) raapinut käsiäni ja naamaani varsin runsain määrin, ollaan Lauran kanssa läimitty toisiamme ja tietysti olen kopauttanut rillit naamaltani parikin kertaa. Very Happy
Post 22-07-2008 17:46
Sefie
Shogun

Samperin Ryuichi ja sen technojalka! Innostuin techparaamaan ja heitin jalkaa reippaasti (niinku pitääkin ;D), ukkovarvas suoraan sohvanjalkaan toinks. Aiaiaiaiai~~!
Post 27-07-2008 21:50
Marggis
Ronin

Hahaa! Voitto. Minulla on ilmoitusasiaa. Minä. En. Onnistunut. Raapimaan itseäni tällä kertaa naarmuille! Hahaa! ^^ Vitsi voittoesitys Animeconissa. ^^
Post 02-06-2009 10:51
Kynsi
Newbie

Usein hakkaan kolautan käteni yhteen tai hakkaan kattokruunua. n___n
Post 19-07-2009 17:11
UFOPOLI
Ronin

Tänään hieman tanssahdellessani vedin itseäni ihan reilusti turpiin Hey Guyn introssa. Nyt sattuu leukaan Crybaby
Post 20-07-2009 09:50
Sefie
Shogun

UFOPOLI wrote:
Tänään hieman tanssahdellessani vedin itseäni ihan reilusti turpiin Hey Guyn introssa. Nyt sattuu leukaan Crybaby

NO HYVÄ ETTÄ ITSE TAJUAT VETÄÄ ITSEÄSI TURPAAN NIIN EI MINUN TARVITSE SITÄ TEHDÄ!!

lmao, kunhan jäynään, tarjosit niin hyvän mahdollisuuden siihen. xD
Post 29-07-2009 13:21
UFOPOLI
Ronin

Sefie wrote:
NO HYVÄ ETTÄ ITSE TAJUAT VETÄÄ ITSEÄSI TURPAAN NIIN EI MINUN TARVITSE SITÄ TEHDÄ!!

Saa tulla kokeilemaan onneaan Evil or Very Mad Suu-suu-super guts... Very Happy
Page 1 of 1
Tokyo.fi Forum Index -> Parapara -> Parapara-tapaturmat
This forum is locked: you cannot post, reply to, or edit topics.   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.